تولید محتوا در یوتیوب کسب‌وکار شما را زیر و رو می‌کند
0 (0)

تولید محتوا در یوتیوب یک فرصت طلایی برای رشد کسب‌وکار شما! کدام یک از شبکه‌های اجتماعی به اندازه یوتیوب مشترک دارند و می‌توانند ره صد ساله بیزینس شما را هموارتر و بلکه کوتاه‌تر کنند؟! اگر چنین موقعیت مشابهی را می‌‌شناسید، حتما آن را به ما نیز معرفی کنید.

همانطور که حتما می‌دانید یوتیوب یک منبع آنلاین برای اشتراک‎گذاری ویدیو شناخته می‌شود. طبق آمارهای منتشرشده NBC مشترکین این شبکه بزرگ و قدرتمند تا سال 2021 چیزی در حدود 2 میلیارد و 290 میلیون کاربر شناسایی شده است که توانست جای فیسبوک را در صدر جدول پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان بگیرد.

اهمیت تولید محتوا در یوتیوب

اهمیت تولید محتوا در یوتیوب

تنها کافی است کمی به این آمار و ارقام‌ها بیندازید تا اهمیت توجه به این شبکه را دریابید. با به‌کارگیری برخی ترفندها قادر خواهید بود به‌راحتی در این حوزه رشد کنید و کسب‌وکارتان را رونق ببخشید.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا تولید محتوا در یوتیوب تاثیر شگرفی در رشد بیزینس شما دارد؟ درصورتی‌که جواب این سوال مثبت است، چگونه و از چه روش‌هایی می‌توانید به این مهم دست بیابید؟

پلتفرم توسعه کسب‌وکار نردبون اینجاست که با یک مقاله کاربردی شما را برای دستیابی به پاسخ این پرسش‌ها همراهی کند.

با یوتیوب شبکه‌ای قدرتمند از ارتباطات بسازید

در گذشته‌ای‌ نه‌چندان دور شما با تعداد مخاطبانی که به محل کار شما مراجعه می‌کردند یا تعداد مناطقی که برای بازاریابی شغل خود در نظر می‌گرفتید‌ محدود می‌شدید.

این روزها شبکه‌های ارتباطی بزرگی مانند یوتیوب، اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی شما را به زنجیره نامحدودی از ارتباطات متصل خواهند کرد؛ به شرط آنکه بدانید چگونه!

شبکه‌سازی ارتباطات یا مشتریان در یوتیوب

شبکه‌سازی ارتباطات یا مشتریان در یوتیوب

در این عرصه مدرن گستره مشتریان شما حتی از منطقه، شهر و کشور شما فراتر می‌رود و می‌توانید بدون هیچ محدودیت جغرافیایی بازاریابی کنید؛ بفروشید و درآمد خود را چندبرابر کنید. همچنین یوتیوب فرصتی را در اختیار می‌دهد تا با بازخوردهای فراوانی درخصوص محصولات یا خدمات خود روبرو شوید و پیشرفت کنید.

ویدیوهای جذاب بسازید و محبوب شوید

امروز دیگر تنها بحث سر فروش بیشتر نیست؛ عمده کسب‌وکارهایی که افراد هوشمندی آن‌ها را اداره می‌کنند بیشتر از هرچیزی در پی ساخت شبکه روابط موثر و پایدار با مشتریان خود هستند. شما به‌عنوان یک مدیر هوشمند پس از ساخت چنین روابطی، می‌توانید تا سال‌ها کم دردسر پول دربیاورید؛ اما چگونه؟

مخاطبان خود را به‌خوبی بشناسید؛ موارد دلخواه و چالش‌های آن‌ها را بیابید و تلاش کنید در راستای این نکات ویدیوهای مرتبطی بسازید که شما را با مخاطبان‌تان پیوند دهد.

نکته طلایی تولید محتوا در یوتیوب

زمانی‌که مشتریان‌تان احساس کنند که با دنبال کردن کانال شما قرار نیست با انبوهی از تبلیغات خسته‌کننده و طولانی سروکار داشته باشند، حس بهتری به شما و محصولات یا خدمات‌تان خواهند داشت.

تولید محتوا در یوتیوب یا به‌عبارتی ساخت ویدیوهای جذاب، کاربردی، خلاق و البته مرتبط کمک زیادی به موفقیت شما در این مسیر خواهد کرد.

اهرم‌ قدرتمند بازاریابی

طی سال‌های بسیاری که با چالش‌‌های بسیاری در کسب‌وکار خود دست‌وپنجه نرم می‌کردید، حتما این نکته را به‌خوبی می‌دانید که بازاریابی موثر تا چه اندازه باعث رونق بیزینس شما خواهد شد. حتما خوشحال خواهید شد که به شما بگوییم یوتیوب با پشتیبانی کاربران خود یکی از بهترین فرصت‌ها برای بازاریابی محصولات یا خدمات شماست.

بازاریابی ارزان و حرفه‌ای با تولید محتوا در یوتیوب

بازاریابی ارزان و حرفه‌ای با تولید محتوا در یوتیوب

می‌دانستید پس از غول بزرگی مانند گوگل، یوتیوب دومین موتور جست‌وجوی جهان به‌حساب می‌آید؟ پس چرا دست‌دست می‌کنید و با انتشار ویدیوهای مهیج و البته مفید و سودمند بیزینس خود را توسعه نمی‌دهید؟!

مشتریان بالقوه شما همینجا در یوتیوب منتظر شما هستند تا خودتان را به روشی جذاب و سرگرم‌کننده به آن‌ها معرفی کنید. خودتان را اصولی و جذاب به‌غنوان یک متخصص در حرفه‌تان معرفی کنید تا ببینید چگونه شیفته خدمات شما می‌شوند.

همچنین جالب است بدانید یوتیوب نیز همانند گوگل برخی سیستم‌های تبلیغاتی درازای کلیک به نام Adsense دارد که به تناسب اندازه کسب‌وکارتان می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید و به‌خوبی بازاریابی کنید.

در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید

اگر می‌خواستید بودجه‌ای را برای چنین بازاریابی وسیع و گسترده‌ای کنار بگذارید، باید بخش اعظمی از سود خود را کنار می‌گذاشتید یا حتی اعداد و ارقام بزرگ شما را از انجام آن منصرف می‌کرد. اما در یوتیوب نیازی به سرمایه‌گذاری کلانی نیست!

البته این نکته را نباید از قلم بیندازیم که هر اندازه ویدیوهای جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تری بسازید راه خود را هموار می‌کنید؛ بنابراین در خصوص تولید محتوا در یوتیوب و هزینه آن اصلا و ابدا صرفه‌جویی نکنید. نگران نباشید؛ یوتیوب به شما این امکان را داده که با یک راه موثر و بی‌دردسر بسیاری از هزینه‌های خود را کاهش دهید.

صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکار

صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکار

حتی اگر در ابتدای راه کسب‌وکار خود هستید می‌توانید با تهیه تجهیزات مختصری برای تصویربرداری و صدابرداری خوب و مناسب از همین نقطه کار خود را آغاز کنید و حتی در این زمینه هم کمی صرفه‌جویی کنید. بااین‌حال توصیه می‌کنیم تولید محتوای یوتیوب و سایر رسانه‌های اجتماعی خود را به تیمی قابل و حرفه‌ای بسپارید و از ثمرات آن بهره ببرید.

برندسازی در یک قدمی شما

با وجود چنین شبکه‌های قدرتمندی دیگر ساخت و پردازش برندهای بزرگ همچون گذشته سخت و دور از دسترس نیست. با وجود یوتیوب هر ابزاری که برای ساخت یک برند قدرتمند می‌خواهید در اختیار دارید. چه راهی سریعتر و موثرتر از یوتیوب؟

جالب است بدانید تحقیقات در این زمینه به‌خوبی گواه این نکته است که مخاطبان بیشتر از هر نوع محتوایی به محتوای ویدیویی پاسخ می‌دهند؛ بنابراین می‌توان گفت که تولید محتوا در این زمینه میان‌بری سریع و قابل‌اطمینان به سوی موفقیت در کسب‌وکار شما خواهد بود.

برندینگ با ایجاد احساس خوب در مخاطبان‌تان گره خورده است. با تولید ویدیوهای موثر و سودمند راه روشنی پیش‌‌روی بیزینس شماست.

به قلمروی دارندگان موبایل مسلط شوید

اگر دانشی در حوزه تکنولوژی داشته باشید، حتما می‌دانید که آینده از آن کسب‌وکارهای دیجیتال یا به‌عبارتی وب‌سایت‌هایی است که برای گوشی‌های همراه سازگار شده‌اند. یوتیوب به دلیل ماهیت آن که کاملا ویدیویی بوده برای انواع سیستم عامل‌های گوشی کاملا مناسب است؛ بنابراین مطمئنا هیچ مخاطبی را از دست نخواهید داد.

توجه به مخاطبان گوشی همراه

توجه به مخاطبان گوشی همراه

این روزها گوشی موبایل یا تلفن همراه دیگر سن‌وسال نمی‌شناسد. اگر خدمات و محصولات شما عمومی بوده و برای تمام رده‌های سنی مناسب باشد، با تمرکز روی مخاطبان موبایل می‌توان گفت بازی را برده‌اید؛ چراکه با یک تبلیغات مناسب و تولید محتوا برای یوتیوب تقریبا می‌توانید هر فردی در هر سن‌وسالی را به یک مشتری بالقوه تبدیل کنید.

حتی اگر مخاطبان شما خاص بوده و در رده سن مشخصی هستند، باز هم تولید محتوا در یوتیوب برای شما جواب می‌دهد و بهتر است آن را دست‌کم نگیرید.

آنچه در این نوشتار گذشت…

هر کسب‌وکاری رازهایی دارد که می‌تواند شما را به سود سرشاری برساند. اما این روزها شبکه‌های اجتماعی همچون یوتیوب و اینستاگرام که مخاطبان بسیاری از سراسر جهان دارند، راه‌های بی‌شماری برای جذب مخاطبان و سود بیشتر در چنته دارند.

در این نوشتار تلاش کردم که اهمیت توجه به این شبکه ارتباطی قدرتمند را با آمار و ارقام بازگو کنم. یوتیوب اکنون بعد از گوگل مهم‌ترین موتور جست‌وجوی جهان است و چیزی نزدیک به 2 و نیم میلیارد نفر کاربر دارد. این شبکه به شما فرصت می‌دهد که بازاریابی گسترده‌ای داشته باشید و شبکه ارتباطی اصیل و موثری با مخاطبان‌تان بسازید.

تولید محتوا در یوتیوب فرصتی برای ساخت برندینگ قدرتمند و حرفه‌ای و همچنین دستیابی به مشتریان بیشتر را در رده‌های سنی مختلف مهیا می‌کند. تنها کافی است شگردهای تولید ویدیوهای جذاب و خلاق در این برنامه را بیاموزید و از آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرید.

پلتفرم توسعه کسب‌وکار نردبون تلاش دارد که در مسیر رشد و پیشرفت بیزینس شما را همراهی کند و شاهد توسعه پایدار و همیشگی‌تان باشد. درصورتی‌که اطلاعات این مقاله برای شما مفید بود از ما حمایت کنید؛ همچنین می‌توانید سایر مقالات ما در حوزه ارتقای کسب‌وکار را نیز مطالعه کنید.

همچنین امکان ثبت سفارش انواع محتوا به‌راحتی برای شما میسر شده است.

این مقاله چقدر برای شما مفید بوده است؟
0

دیدگاه شما