حقایقی درباره هزینه تولید محتوا که جای دیگری نمی‌خوانید!
5 (2)

شاید برای شما که صاحب کسب‌وکار بزرگی هستید قیمت اهمیت چندانی نداشته باشد، اما قیمت مساله تعیین‌کننده‌ای برای بسیاری از بیزینس‌های نوپاست؛ بنابراین هزینه تولید محتوا مهم است؛ اما چرا؟

چرا شما باید با این قیمت‌ها سروکار داشته باشید؟ هزینه انواع محتواها یکسان است؟ باتوجه‌به بودجه‌ تحت اختیارتان بهتر است چه نوع محتوایی تولید کنید؟

پلتفرم توسعه کسب‌وکار نردبون در این مقاله به این سوالات و بسیاری از دغدغه‌های رایج شما در این زمینه پاسخ جامعی خواهد داد.

بازدید آن گرفت جان برادر که سئو کرد!

امیدوارم در مرحله‌ای از کسب‌وکارتان باشید که نیاز نباشد مقاله‌ها بخوانید تا به این باور برسید که امروز و آینده تجارت دیجیتال در محتوا خلاصه می‌شود. سئو تماما به محتوا مربوط می‌شود و برای افزایش بازدیدهای خود راهی جز توجه ویژه به محتواهای تولیدی‌تان ندارید.

اهمیت محتوا در بازدیدهای سایت شما

اهمیت محتوا در بازدیدهای سایت شما

طبق آمارهای رسمی در آینده‌ای نزدیک بازاریابی دیجیتال با صنعت تولید محتوا کاملا برهم منطبق می‌شوند و به ارزشی در حدود 417 میلیارد دلار خواهد رسید. درواقع هر سالی که می‌گذرد توجه به محتوای تولیدی و وابسته به آن هزینه تولید محتوا نیز رشد حداقل 15 درصدی دارد.

این روزها در دنیایی زندگی می‌کنیم که شما به جای پرسیدن اینکه محتوا مهم است؟! باید به دنبال ساخت یک تیم تولید محتوای خوب یا یک برون‌سپاری ایده‌آل باشید تا آینده تجارت‌تان را در دست بگیرید. اما اطلاع از قیمت‌ها را از قلم نیندازید.

بازه گسترده هزینه تولید محتوا؛ کدام‌یک درست است؟

در تجارت بعد از آشنایی با هر پدیده‌ای، نخستین سوالی که مطرح می‌شود این است که چند؟؟ بنابراین کاملا طبیعی است که تعداد سرچ‌های هزینه تولید محتوا یا قیمت تولید محتوا بسیار بالاست و طبیعی‌تر آنکه تعداد پاسخ‌ها به این سوال واحد نیز متنوع است. اما چرا؟

آشنایی با بازه گسترده هزینه تولید محتوا

آشنایی با بازه گسترده هزینه تولید محتوا

اینکه محتوا چه اندازه ارزشمند است و چه بهایی برای آن پرداخت می‌شود به جنبه‌های متفاوتی بستگی دارد که در ادامه مقاله به بازکردن جزئیات آن می‌پردازیم. اما هنگام سفارش تولید محتوا هیچ‌گاه این نکته را فراموش نکنید که هرقدر پول بدهید آش می‌خورید.

در این بازار می‌توانید فریلنسرهایی را بیابید که برای شما با مبالغ بسیار پایینی محتوا تولید می‌کنند. درکنار آن‌ها پلتفرم‌های بزرگ و گسترده‌ای را خواهید یافت که رقم‌های بالاتری را برای همان محتوا به شما پیشنهاد می‌دهند.

شما کدام بسته را انتخاب می‌کنید؟

ارزان یا گران؛ مساله این است؟!

تابه‌حال شنیده‌اید زعفران اصل را به بهایی اندک بفروشند؟ یا اینکه فرش دستباف را نصف قیمت فرش ماشینی بخرید؟ در 90% مواقع این بهای اضافه‌تری که برای تولید محتوا پرداخت می‌کنید، بابت کیفیت، بازخورد و نتیجه بهتری است که از این نوع محتوا نصیب‌تان می‌شود.

هزینه تولید محتوا چقدر مهم است؟!

هزینه تولید محتوا چقدر مهم است؟!

اما چرا نود درصد؟ آن ده درصد آن است که شما حتما باید مرجع قابل اطمینانی را برای سفارش تولید محتوا بیابید که امتحان خود را پس داده باشد. منطقی است که هر نوع برون‌سپاری نمی‌تواند برای شما سودمند باشد.

خلاصه و مختصر می‌توان گفت اگر قصد دارید کسب‌وکارتان جانی بگیرد یا برای همیشه در گوگل ماندگار شوید، صرفه‌جویی را کنار بگذارید و از همان ابتدا محتوای باکیفیت وهرچند گران تدارک ببینید. مطمئن باشید محتوای ارزشمند و سئوشده مانند نوعی سرمایه‌گذاری است که در آینده‌ای نزدیک به جیب شما بازمی‌گردد.

اما بد نیست در ادامه توضیح دهیم که هر دسته‌بندی چه تفاوتی در هزینه تولید محتوا دارد.

 

این مقاله چقدر برای شما مفید بوده است؟
5

دیدگاه شما