نکات مهم و کلیدی در مورد تکنیک هک رشد
4 (2)

نکات مهم و کلیدی در مورد تکنیک هک رشد

هرکس تمایل دارد که با استفاده از تکنولوژی اینترنت کسب ‌و کار خود را راه بیندازد. فرد باید بتواند طبق الگوریتم‌های خاصی که هک رشد نامیده می‌شوند، آمار بازدید صفحه اینترنتی خود را با سرعت بسیار بالا افزایش دهد و به رقمی باور نکردنی برساند. این صفحه می‌تواند در بستر سایت یا شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و لینکدین باشد.

تکنیک هک در مسیر رشد به شما می‌آموزد، چطور در مدت زمان بسیار کم با سرعت فوق‌العاده‌ای به سمت پیشرفت حرکت کرده و درآمدهای بسیار بالایی کسب کنید. از این رو، بسیاری از صاحبان مشاغل به دنبال دوره هک رشد هستند و سعی می‌کنند با آموزش هک رشد در جایگاه مناسبی قرار بگیرند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با این تکنیک جذاب بیشتر آشنا شوید.

دنیای اینترنت می‌تواند موجب جهش جایگاه شما شود

دنیای اینترنت می‌تواند موجب جهش جایگاه شما شود

آشنایی با علم هک در مسیر رشد

هک رشد زیرمجموعه علم بازاریابی است که باعث می‌شود یک برند به ‌سرعت رشد کند. این اصطلاح در تکنولوژی نیز موجب رشد و افزایش بازدید یک سایت یا پیج کاری می‌شود. جالب است بدانید که این واژه برای اولین بار برای استارتاپ‌هایی استفاده شد که قرار بود با سرعت بیشتری رشد کنند و در میان عموم شناخته شوند. بعد از آن، این تکنیک در شرکت‌های باسابقه‌تر نیز انجام شد و مورد توجه همه حوزه‌های بازار قرار گرفت.

افرادی وجود دارند که با تحلیل خلاقانه داده‌ها و شناخت الگوریتم‌های رشد متناسب با استارتاپ‌ها و کسب ‌و کارهای نو، پایگاه مشتریان را به شکل تصاعدی رشد می‌دهند. چنین افرادی در مقام یک هکر رشد عمل می‌کنند و چنین نامی به آن‌ها داده‌ می‌شود.

مثال‌هایی از موفقیت بازاریابی هک رشد

برای آن که دریابید، بازاریابی هک رشد چطور می‌تواند به‌ درستی انجام شود و تعداد مخاطبان شما را به ‌طرز معجزه‌آسایی افزایش دهد، چندین مثال مهم را با هم بررسی می‌کنیم. در خلال سال‌های 1950، وجود شعبات متعدد مک‌ دونالد در خروجی بزرگراه‌های بین ایالتی یک هک رشد به حساب می‌آمد. چراکه بازاریابان مک‌ دونالد می‌دانستند، وجود شعباتی از آن‌ها در مکان‌های پرتردد، یک تکنیک مؤثر برای رشد است. بزرگراه‌های بین ایالتی دقیقاً همان مکان‌هایی هستند که تعداد بسیار بیشتری از مشتریان می‌توانستند مک‌ دونالد را ببینند و با آن آشنا شوند.

این در حالی است که برخی از استارتاپ‌ها نیز هزینه زیادی در اختیار ندارند و باید از تکنیک فوق به صورت دهان ‌به‌ دهان استفاده کنند. برای مثال، اوبر که یک شرکت تاکسیرانی اینترنتی مشهور در آمریکا است، به ‌دلیل ارائه خدمتی که ارزش‌آفرین بود، نزد مشتریان به محبوبیت بسیاری دست ‌یافت و رشد سریعی را تجربه کرد.

توجه به نرخ کلیک طی فرایند رشد

توجه به نرخ کلیک طی فرایند رشد

تکنیک‌های کارآمد هک رشد

برای انجام هک رشد لازم است که از ابزارها و تکنیک‌های مهم و کاربردی استفاده کنید و شیوه درست به‌کارگیری آن‌ها را بدانید. به همین دلیل، در ادامه به برخی از مهم‌ترین تکنیک‌ها از جمله تولید محتوای باکیفیت، افزایش اعتبار صفحات سایت، نرخ کلیک، بهبود تصاویر بهینه و رعایت نکات کلیدی گوگل می‌پردازیم. اطمینان داشته ‌باشید که با رعایت نکاتی که در ادامه شرح داده‌ می‌شوند. شما نیز می‌توانید به ‌عنوان یک هکر رشد، رشد سایت و صفحه اینترنتی خود را به بالاترین میزان برسانید.

تولید محتوای با کیفیت

اولین نکته مهم در حوزه بازاریابی هک رشد، تولید محتوای با کیفیت و همیشگی است. این گفته به این معنا است که شما به ‌عنوان صاحب یک کسب ‌و‌ کار اینترنتی باید بتوانید برای صفحات اینترنتی خود، چه در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و چه در بستر گوگل، محتوای غنی و با کیفیتی تولید کنید و در دسترس مخاطبان قرار دهید.

هرچه تداوم بیشتری در این امر داشته باشید و کیفیت بالاتری در محتوای خود ارائه دهید، نسبت به رقبا پیشی می‌گیرید. این عامل حتی در هک رشد اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار تعیین‌کننده‌ است.

توجه به ارکان اساسی رشد در استارتاپ‌ها

توجه به ارکان اساسی رشد در استارتاپ‌ها

  • افزایش اعتبار صفحات سایت

  • بدیهی است که اگر درصدد بالا بردن رتبه سایت خود باشد و در این راستا نیز تلاش کنید، صفحه اصلی سایت شما بیشترین آمار بازدید را کسب می‌کند. در این صورت، می‌توانید سایر صفحات مهمی را که قصد دارید بازدید بالایی داشته باشند، در صفحه اصلی سایت خود لینک‌دهی کنید. این کار احتمال بازدید صفحات مورد نظر را تا حد زیادی بالا می‌برد و از این طریق می‌توانید به هک رشد سئو دست یابید.
  • نرخ کلیک

  • نرخ بالای کلیک نشان‌دهنده این است که سایت و کسب ‌و کار شما ارتباط نزدیکی با عبارت‌های جستجو شده توسط کاربران دارد. با این تفاسیر، نرخ کلیک یکی از عوامل مؤثر در هک رشد سایت است که نباید آن را دست کم بگیرید. بهتر است علاوه‌ بر توجه به بالا بردن رتبه سایت خود در صفحات گوگل، این پارامتر پر اهمیت را نیز در نظر بگیرید.
  • بهبود تصاویر بهینه

  • توجه داشته ‌باشید، یکی از عواملی که مخاطبان را جذب محتوای شما می‌کند، استفاده از تصاویر دلچسب و با کیفیت است. در صورتی تصاویر مورد استفاده در محتوا بهینه‌سازی می‌شوند که نام ساده و مختصری برای آن‌ها انتخاب کرده‌ باشید و در عین با کیفیت‌ بودن، حجم کمی را روی سایت شما اشغال کنند.
  • فراموش نکنید، استفاده از عکس‌های با فرمت JPEG به‌ خصوص در به‌کارگیری هک رشد اینستاگرام بسیار مهم است. چراکه در این رسانه اجتماعی، هرچه حجم پست‌های بارگذاری شده کمتر باشد، سرعت لود شدن صفحه شما برای مخاطبان بیشتر خواهد بود.
  • رعایت نکات کلیدی گوگل

  • گوگل قوانین و نکات کاربردی مهمی برای هک رشد سایت دارد و آن‌ها را به دارندگان سایت‌ها اعلام کرده‌ است. این قوانین در عین سادگی بسیار کارآمد هستند. برای مثال، گوگل اعلام کرده‌ است که در صورتی که در آدرس اینترنتی صفحات خود از Https به جای‌ HTTP استفاده کنید، می‌توانید به جایگاه بالاتری برای سایت خود دست یابید. چراکه امنیت Https نسبت به HTTP بالاتر است.
  • به همین دلیل، مهم است که از یک متخصص در این حوزه کمک بگیرید تا بتوانید الگوریتم‌ها و قوانین نانوشته گوگل را به درستی رعایت کنید. پلتفرم نردبون به دلیل تجربیات بالا در این زمینه به راحتی می‌تواند به جهش مثبت سایت شما در این حوزه کمک کند.
  • تعامل با کاربران

  • فرقی ندارد که از تکنیک هک رشد برای بالا بردن صفحات خود در چه محلی استفاده می‌کنید. در هر حال، برای رسیدن به نتیجه بهتر از هک رشد اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی باید بتوانید تعاملات درستی با کاربران مخاطب خود داشته باشید. نظرات مثبت کاربران از محتوا و صفحات اینترنتی موجب بالا بردن رتبه سایت شما می‌شوند.
  • تبلیغات اینترنتی | مرز بین کسب سود و تحمل ضرر
  • در صورتی‌ که به نظرات و پیشنهادات مخاطبان خود بها دهید، از طریق تبلیغات دهان‌ به‌ دهان بیشتر در دنیای اینترنت مطرح می‌شوید. پس فراموش نکنید که در همه حال، تعامل سازنده با کاربران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهید.

رشد به ‌صورت پله به پله

رشد به ‌صورت پله به پله

نتیجه‌گیری

هک رشد به مجموعه تدابیری گفته می‌شود که کسب ‌و کار شما را ارتقا می‎دهد. مقوله مرتبط با این حوزه بسیار گسترده‌ بوده و در زمینه‌های مختلف دارای راهکارهای متفاوتی است. مؤسسه نردبون با در اختیار داشتن بهترین متخصصان حوزه سئو می‌تواند با تولید محتوای باکیفیت و استفاده از عکس‌های بهینه در حجم کم، همچنین ایجاد تعامل سازنده با مخاطبان، وب‌سایت شما را ارتقا داده و تجارتتان را در مسیر موفقیت هدایت کند.

بنابراین، اگر به دنبال ارتقا مسیر شغلی خود از طریق دیجیتال مارکتینگ و دستیابی به هک رشد مناسب هستید، می‌توانید با در نظر گرفتن این تکنیک و کمک گرفتن از مؤسسه نربون به این هدف مهم دست یابید.

این مقاله چقدر برای شما مفید بوده است؟
4

دیدگاه شما