انواع خدمات سفارش تولید محتوا
0 (0)

انواع خدمات سفارش تولید محتوا

امروزه بازاریابی و فروش بیشتر تنها بر پایه محتواهای بهتر و ارزشمندتر جلو می‌رود از این روز شاید بهتر باشد تا درمورد سفارش تولید محتوا و همچنین محتواهایی که لازم است بشناسیم اطلاعات بیشتری داشته باشیم. اصلاً بیایید در ابتدا بدانیم که محتوا دقیقاً چه چیزی است و ما در زمان سفارش دادن یک محتوا دقیقاً چه محصول یا خدماتی را دریافت می‌کنیم. محتوا یعنی هر وسیله‌ای که بتواند به شکل مؤثری پیامی را از یک منتشرکننده به خواننده ارسال کند. از همین رو می‌توان انتظار داشت که شیوه‌های متنوعی برای ارسال پدید آید.

سفارش محتوا برای فروش بیشتر

سفارش محتوا برای فروش بیشتر

این موضوع کاملاً درست است و زمانی که شما می‌خواهید با یک نفر درمورد انجام تولید محتوا صحبت کنید علاوه بر تعیین موضوع و کلمات کلیدی، باید قالب آن را نیز تعیین کنید. شما می‌توانید برای سفارش محتوا، آن را در قالب متن تحویل بگیرید و به‌صورت محتوای متنی در پلتفرم کاری خود منتشر کنید. گاهی نیز این امکان وجود دارد که ما محتوای خود را به‌صورت تصویر شامل عکس یا پوستر و… داشته باشیم و در کنار آن می‌توان به محتواهای ویدئویی شامل فیلم، تیزر و کلیپ اشاره کرد.

در نهایت نیز برای سفارش تولید محتوا باید به محتواهای صوتی شامل انواع پیام‌های تبلیغاتی رادیویی یا پادکست اشاره کرد. در حقیقت می‌توان این‌گونه بیان کرد که شما در زمان ثبت کردن سفارش خود برای تولید محتوا می‌توانید خدمات را در دسته‌بندی‌های متنوعی دریافت کنید. با ما باشید تا درمورد خدمات تولید محتوا و نکات مرتبط با آن بیشتر بدانید.

خدمات مربوط به تولید محتوای متنی

اولین دسته‌بندی که می‌خواهیم به سراغ آن برویم و خدماتی که می‌توانید دریافت کنید را بررسی کنیم، دسته‌بندی مربوط به خدمات محتوای متنی است. شما در این بخش متوجه طیف وسیع متون منتشر شده در اینترنت خواهید شد و در میابید که کار خود قصد دارید به چه صورت سفارش تولید محتوا را به ثبت برسانید.

سفارش محتوای متنی برای بهبود رتبه سایت

سفارش محتوای متنی برای بهبود رتبه سایت

تولید مقاله برای وبلاگ

در اولین بخش از بررسی خدماتی که شما می‌توانید با ثبت کردن سفارش محتوا به دست آورید به سراغ مقاله‌های وبلاگی می‌رویم. وبلاگ بخشی از سایت است که در آن مخاطبان می‌توانند مقاله‌هایی مرتبط با موضوعات مرتبط با حوزه کاری اصلی شما مطالعه کنند. این مقالات اگر از نوع محتوای سئو شده باشند علاوه بر تأثیر مثبت بر رتبه سایتتان می‌توانند روی جذب مخاطب نیز تأثیر بسیار خوبی بگذارند. زمانی که شما می‌خواهید به‌تازگی سایت و کسب‌وکارتان را تأسیس کنید می‌توانید روی تأثیر مثبت این نوع محتوا حساب کنید.

در تولید محتوا در قالب مقاله وبلاگی برای شما یک کلمه کلیدی اصلی مرتبط با کارتان تعیین شده و طبق یک سری اصول و با رعایت همه نکات نگارشی برایتان مطلب می‌نویسند. بعد از آنکه این مقاله در سایت شما درج شد می‌توانید منتظر باشید که مخاطب با جست‌وجوی آن کلمه کلیدی به سایت شما هدایت شود. هرچه تعداد مقاله‌هایتان بیشتر باشد و برای سفارش تولید محتوا حجم بیشتری در نظر بگیرید احتمال ورود مخاطب به وب‌سایت نیز بیشتر خواهد شد.

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در زمان به ثبت رساندن سفارش برای تولید مقاله وبلاگی این است که آیا از پس هزینه‌های آن بر می‌آیند یا خیر. دراین‌خصوص باید بدانید که کار تولید محتوا یک پروسه همیشگی است و سایت شما باید همواره در حال به‌روزرسانی باشد تا بتوانید در جایگاه خوبی باقی بمانید. تعرفه تولید محتوا برای مقاله وبلاگی به حجم سفارشتان و کیفیت گروه تولید محتوایی که به او سفارش می‌دهید وابسته است. شما می‌توانید برای تولید محتوا با بالاترین کیفیت و بهترین تعرفه با گروه نردبون در ارتباط باشید.

تولید محتوا به‌صورت مقاله وبلاگی

تولید محتوا به‌صورت مقاله وبلاگی

رپرتاژ و محتواهای تبلیغاتی

همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز برایتان اشاره کردیم بازاریابی بر اساس محتوا یکی از جدیدترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی به‌حساب می‌آید. حال باید به شما بگوییم که می‌توانید با استفاده از محتوای متنی برای خود متن تبلیغاتی داشته باشید و در قالب رپرتاژ در سایت‌های میزبان این نوع محتوا برای خود مخاطبان بیشتری جذب کنید. رپرتاژ در ظاهر به مقاله وبلاگی شباهت‌های زیادی دارد اما مهم‌ترین تفاوت آن در درون‌مایه است که منتقل می‌کند. در حقیقت شما یک پیام تبلیغاتی را با رپرتاژ اعلام می‌کنید.

هیچ فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما در کدام حوزه باشد، به‌هرحال ثبت سفارش تولید محتوا برای رپرتاژ یکی از ضروری‌ترین مواردی است که شما برای بازاریابی و تبلیغات باید انجام دهید. نگارش رپرتاژ نیاز به مهارت بالایی دارد و در آن بهتر است با لحنی خیرخواهانه و عامیانه مخاطب را دعوت به بازدید از سایت و تهیه محصولات کنید.

محصول نویسی برای فروشگاه‌ها

در سال‌های اخیر نرخ ورود کسب‌وکارها به دنیای دیجیتال بسیار رشد یافته و بسیاری از فروشگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند که یک شعبه مجازی نیز برای خود داشته باشند. این کار به‌خودی‌خود خوب است اما شما نیاز به یک تیم تولید محتوای حرفه‌ای دارید که کار محصول نویسی را برایتان انجام دهد. در واقع شما باید پک تولید محتوا برای فروشگاه‌ها را تهیه کنید و در آن نام تمام محصولاتتان را به تیم محتوانویسی بدهید تا برایتان شرح هر محصول را به‌صورت جداگانه تهیه کنند.

این مسئله علاوه بر آنکه رضایت مخاطبانتان را بالاتر می‌برد به شما کمک می‌کند تا سئوی بهتری هم داشته باشید و موتورهای جست‌وجو شما را در جایگاه بالاتری از صفحه نتایج نشان بدهد. برای اطلاع از تعرفه محتوانویسی برای فروشگاه‌ها و همچنین ثبت سفارش تولید محتوا را می‌توانید از قسمت روابط‌عمومی گروه تولید محتوای نردبون با ما در ارتباط باشید.

بازاریابی محتوایی برای فروشگاه‌ها

بازاریابی محتوایی برای فروشگاه‌ها

کپشن‌نویسی برای فضای مجازی و اینستاگرام

همان‌طور که حتماً تا کنون متوجه شده‌اید تولید محتوا یکی از پایه‌های اساسی در تبلیغات به شمار می‌رود و باتوجه‌به شرایطی که هم اکنون حاکم است، برنامه اینستاگرام توانسته مخاطبان بسیار زیادی جذب کند. با استفاده از پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در این بستر مجازی به وجود آمده است شما می‌توانید کسب‌وکار خود را به‌خوبی توسعه دهید.

اما باید توجه داشته باشید که کپشن‌نویسی تأثیر زیادی روی رشد یا ضربه خوردن کارتان دارد. اگر شما بخواهید به همان سبک مقاله تولید محتوا در اینستاگرام مطلب منتشر کنید قطعاً شکست می‌خورید. کپشن‌نویسی علاوه بر آنکه نکات سئو و جزئیات بسیار مهمی دارد، از لحاظ تعداد کلمه نیز بسیار محدودتر از وبلاگ‌نویسی است.

پس اگر شما می‌خواهید برای صفحه مجازی خود در اینستاگرام محتوا تولید کنید لازم است که حتماً این کار را به متخصص تولیدکننده محتوا بسپارید. نکته مهم دیگر در این مورد آن است که در کپشن‌نویسی علاوه بر استفاده از کلمه کلیدی باید به‌صورت درست و اصولی از هشتگ نیز استفاده شود. برای اینکه شما از بابت کپشن‌نویسی کاملاً آسوده‌خاطر باشید می‌توانید سفارش خود را به نردبون بسپارید.

تولید محتوای متنی با ماهیت آموزشی یا خبری

یکی دیگر از مهم‌ترین گروه‌های محتوای متنی که افراد زیادی برای آن اقدام به سفارش تولید محتوا می‌کنند محتواهای آموزشی یا خبری است. در این نوع مطالب بازاریابی اهمیت کمتری دارد و تمرکز نویسنده باید روی آگاهی‌بخشی و بیشتر کردن اطلاعات مخاطب باشد. هرچند می‌توان محتواهای آموزشی را زیرمجموعه‌ای از محتواهای وبلاگی در نظر گرفت اما باید بدانید که در آن رنگ بوی کمتری از دعوت به خرید یا ثبت سفارش به چشم می‌خورد.

سفارش محتوا برای بازاریابی

سفارش محتوا برای بازاریابی

معمولاً وب‌سایت‌هایی که به کار انتشار آموزش‌های مختلف مشغول هستند در این زمینه به تولید محتوا نیاز دارند و برای آنها ارزش علمی مطلب بیشتر از رتبه سئو یا بازاریابی اهمیت دارد. هرچند نمی‌توان به‌صورت کامل سئو را از این مطالب حذف کرد ولی می‌توان با جزئیات کمتری اقدام به تولید محتوا کرد. محتواهای خبری نیز همین‌گونه هستند. هرچند برای یک سایت خبری سئو بسیار اهمیت دارد و باید اولین مرجعی باشد که مخاطب برای دریافت اخبار به آن مراجعه می‌کند.

خدمات تولید محتوای تصویری و ویدئویی

ما در این مقاله برایتان انواع خدماتی که می‌توانید با سفارش تولید محتوا متنی دریافت کنید را به‌تفصیل شرح دادیم. حال در ادامه مطلب قصد داریم که برایتان محتواهای تصویری و ویدئویی و جایگاهی که در بازاریابی دارند را توضیح دهیم. در حقیقت زمانی که شما قصد ثبت سفارش برای تولید یک محتوای تصویری یا ویدئویی را دارید می‌توانید آن را در قالب‌های زیر دریافت کنید.

محتواهای تصویری تبلیغاتی

محتوای تصویری تبلیغاتی می‌تواند به‌صورت پست‌های اینستاگرام یا پوستر باشد و در فرمت‌های مختلف طبق خواسته مشتری ارائه می‌شود. ابن نوع از محتوا باید عمر دید بصری طولانی داشته باشد به این صورت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن توجه مخاطب را به خود جلب کرده و بتواند مدتی نگاه او را روی اطلاعات متمرکز کند. درصورتی‌که مخاطب بی‌تفاوت از کنار محتوای تصویری بگذر و برایش وقت صرف نکند با شکست روبه‌رو خواهد شد.

سفارش محتوای تصویری برای بازاریابی

سفارش محتوای تصویری برای بازاریابی

محتوای ویدئویی به‌صورت کلیپ یا فیلم

یکی دیگر از محتواهای بسیار پربازده در زمینه بازاریابی استفاده از ویدئوها و کلیپ‌هایی است که در دنیای واقعی تولید شده و از طریق کانال‌های مختلف به دست مخاطب می‌رسد. برای نمونه اگر شما از یک بلاگر یا اینفلوئنسر حوزه کاری خودتان بخواهید که یک ویدئوی تبلیغاتی درمورد برند یا محصولاتتان در صفحه خود منتشر کند در حال بازاریابی با ویدئو هستید. نکته‌ای که دراین‌خصوص وجود دارد آن است که محتواهای ویدئویی نمونه‌های دیگری به جز کلیپ و فیلم نیز دارند که شما در زمان سفارش تولید محتوا ویدئویی باید به آن دقت کنید.

محتوای ویدئویی به‌صورت انیمیشن و موشن‌گرافی

همان‌طور که برایتان اشاره کردیم محتواهای ویدئویی تنها به کلیپ و فیلم به‌صورت رئالیسم محدود نمی‌شود و نمونه‌های مختلفی دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای تولید محتوای ویدئویی ساخت انیمیشن است که اتفاقاً در بازاریابی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

انیمیشن‌ها نه‌تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند و می‌توانند روی وایرال شدن یک پیام تبلیغاتی بسیار مؤثر باشند. تمام اتفاقات درون انیمیشن به‌صورت کامپیوتری طراحی می‌شود و همین موضوع سبب تفاوت با موشن‌گرافی شده است.

موشن‌گرافی به لحاظ تکنیکی بسیار جدید از کلیپ و فیلم و انیمیشن بوده و در حقیقت از ترکیب این دو گروه حاصل می‌شود. درصورتی‌که شما قصد دارید یک پیام تبلیغاتی یا نکته آموزشی را با تکنیکی منعطف و تأثیرگذار به مخاطب منتقل کنید می‌توانید در زمان ثبت سفارش تولید محتوا، آن را به‌صورت موشن‌گرافی درخواست کنید. موشن‌گرافی‌ها چندان طولانی نیستند و می‌توانند با جذابیت بصری که دارند، مخاطب را به خود جذب کنند.

تحلیل و بررسی آثار بازاریابی محتوایی

تحلیل و بررسی آثار بازاریابی محتوایی

البته دو نکته در این قسمت لازم به ذکر است. اول اینکه حتماً از فرد مقابل خود نمونه تولید محتوا در خواست کنید. کیفیت کارش را بسنجید. چون برای تولید محتوای ویدئویی و حتی تصویری باید هزینه بیشتری بپردازید. نکته دوم نیز این است که حتماً در طول ویدئو باید چندین مرتبه به برند یا محصولات شما اشاره شود. این کار باعث می شود تا اگر مخاطب ویدئو را تا آخر نبیند باز هم اهداف تبلیغاتی شما تا حدودی تحقق یابد.

خدمات تولید محتوای صوتی

آخرین دسته از خدماتی که شما برای سفارش تولید محتوا می‌توانید دریافت کنید محتواهای صوتی است. این نوع از محتوا مخاطبان زیادی به‌تازگی جذب کرده و هنوز پتانسیل‌های کشف نشده بسیار بیشتری هم دارد. اگر شما می‌خواهید به‌صورت مدام به کار تولید محتوای صوتی مشغول باشید باید برای خود یک گروه تولید پادکست داشته باشید. همچنین می توانید از تولیدکنندگان پادکست بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند. درصورتی‌که تنها می‌خواهید برای برهه‌ای تبلیغات داشته باشید می‌توانید به‌عنوان اسپانسر با یکی از پادکست‌ها همکاری کنید.

بهترین مجموعه برای ثبت سفارش ساخت محتوا

حال که شما با همه محتواها و خدماتی که برای سفارش محتوا وجود دارد آشنا شدید بهتر است کمی هم درمورد یکی از برترین گروه‌های تولیدکننده محتوا به‌خصوص محتوای متنی بدانید. مجموعه تخصصی تولید محتوای نردبون با سال‌ها تجربه موفق در زمینه تولید محتوا می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که مقاله‌ها و سایر محتواهای موردنیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین تعرفه تأمین می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق سایت تولید محتوا به اسم نردبون و شماره‌تلفن‌ها با ما همراه باشید.

تجربه موفق بازاریابی محتوایی

تجربه موفق بازاریابی محتوایی

کلام آخر

ما در این مقاله برای شما هرآنچه که لازم بود تا درمورد انواع خدمات تولید محتوا بدانید بیان کردیم. در ابتدا دانستیم که محتواها به دسته‌های مختلف شامل متنی، تصویری و ویدئویی و صوتی تقسیم می‌شوند. سپس هر دسته را به‌تفصیل برای شما شرح دادیم و قالب‌های مختلف سفارش تولید محتوا در هر گروه را بیان کردیم. دانستیم که تولید محتوا به‌صورت مقاله وبلاگی، رپرتاژ، محصول نویسی، کپشن‌نویسی و محتواهای آموزشی و خبری در بازاریابی و افزایش رتبه سایت تأثیر بسیار بالایی دارند.

همچنین ما به تولید محتوای تصویری و قالب‌های اشاره کرده و سپس به فرمت‌های مختلف محتوای ویدئویی از جمله کلیپ، انیمیشن و موشن‌گرافی پرداختیم. در نهایت نیز محتوای صوتی و روش‌های بهره‌برداری از آن را تحلیل کرده و به اهمیت پادکست پی بردیم. در آخرین بخش از مقاله شما با یکی از گروه‌های تولید محتوا که بالاترین نرخ رضایت را از سمت افراد متقاضی سفارش تولید محتوا داشته است آشنا شدید.

این مقاله چقدر برای شما مفید بوده است؟
0

دیدگاه شما