بلاگر کیست، بلاگری چیست و درآمد بلاگرها از کجاست؟
0 (0)

آیا شما هم تمایل دارید بلاگر شوید و با این کار درآمد خودتان را افزایش دهید؟ یا برای معرفی بهتر برند خود نیاز دارید تا بلاگرها را بشناسید و از آن‌ها کمک بگیرید. آیا به‌درستی می‌دانید بلاگر کیست؟ یا تنها این عبارتی است که مدام در اینستاگرام می‌شنوید؟ بلاگری این روزها یکی از مشاغلی است که گاه درآمدی بیش از سایر مشاغل دارد. اما از این شغل چه می‌دانید؟

بلاگرها، افرادی بسیار مشهور هستند و این شهرت را اغلب از طریق پلتفرم اینستاگرام به دست آورده‌اند. بلاگرها را می‌توان سفیری برای معرفی برند شما دانست. اگر شما هم مدام از خود می‌پرسید که چگونه بلاگر شویم، یعنی باید تا پایان این مقاله با ما باشید. بهترین کار قبل از هر اقدامی این است که اطلاعات خود را تکمیل کنید!

بلاگرها محصولات را معرفی می‌کنند

بلاگرها محصولات را معرفی می‌کنند

اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟

حتماً شما هم تا حدودی می‌دانید بلاگر کیست. این افراد مشهور، دنبال‌کنندگان زیادی در اینستاگرام دارند و از این فرصت برای کسب درآمد بیشتر استفاده می‌کنند. آن‌ها محصولات، خدمات و برندهای مختلف را به افراد عادی و فالوورها معرفی می‌کنند و در قبال آن پول دریافت می‌کنند. در این میان، برای جلب بیشتر طرف‌داران، روزمرگی‌ها و تجربیات خود را نیز با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

اینفلوئنسر، بلاگر یا نام‌های دیگری که به این افراد داده می‌شود، نشان می‌دهد که آن‌ها توانسته‌اند با ایجاد محتوای جذاب، افرادی را علاقه‌مند به زندگی خود کنند و از این فرصت استفاده کنند تا محصولاتی را نیز در قالب‌های مختلف به این افراد معرفی کنند. بلاگرها انواع مختلفی دارند. بسیاری بلاگر روزمرگی هستند. آن‌ها کارهای معمولی و روزانه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. تنها وجه تمایز آن‌ها با شما این است که آن‌ها محتوایی جذاب تولید می‌کنند و می‌دانند چگونه دیگران را اغوا کنند.

حوزه‌های دیگری نیز وجود دارد که آن‌ها می‌توانند در آن تولید محتوا کنند. موسیقی، طنز، ادبیات، سرگرمی، سینما، مسافرت یا هر حوزه دیگری که بتوان در آن محتوایی جذاب و متفاوت ایجاد کرد، همه‌وهمه محلی است که برای این افراد راه کسب درآمد محسوب می‌شود. این افراد، جایگاه خود را در میان طرف‌داران خود محکم می‌کنند. طرف‌داران آن‌ها بدون آنکه بخواهند از این افراد تأثیر می‌پذیرند و با این شیوه، آن‌ها محصولاتی را به آن‌ها معرفی می‌کنند. انتخاب با فالوورها است. اما اغلب آن‌ها مجاب می‌شوند!

صفحه فید اینستاگرام بلاگرها را بیشتر نشان می‌دهد

صفحه فید اینستاگرام بلاگرها را بیشتر نشان می‌دهد

بلاگرهایی که برای برندها اهمیت دارند

همه چیز به فالوورها ارتباطی ندارد. درآمد بلاگرها اغلب توسط برندها تأمین می‌شود. این برندها هستند که گاه تلاش می‌کنند با کمک‌گرفتن از این جایگاه، محصولات خود را غیرمستقیم، و گاه مستقیم، به فالوورها معرفی کنند. آن‌ها که به‌خوبی می‌دانند بلاگر کیست و چه جایگاهی در اینستاگرام دارد، به آن‌ها پول می‌دهند تا بتوانند با این شیوه اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند.

البته این تنها هدف نیست. مخاطبان با کمک بلاگرها از ویژگی‌های یک برند باخبر می‌شوند و اطلاعات تکمیلی را از این راه به دست می‌آورند. از طرف دیگر آن‌ها از کوتاه‌ترین مسیر ممکن، بازار خود را پیدا می‌کنند. در نهایت، آن­ها به آنچه می‌خواهند می‌رسند: فروش بیشتر!

بلاگرها را بشناسید

اینستاگرام پر از بلاگرهای معروفی است که هر لحظه بیش از گذشته درآمد خود را افزایش می‌دهند. آن‌ها بیشترین تأثیر را بر مخاطبان دارند. بلاگرهای معروف آن‌هایی هستند که اغلب در یک حوزه دیگر مانند ورزش یا سینما شهرتی کسب کرده‌اند و اکنون از این راه بیشتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال، کریستیانو رونالدو با 307 میلیون دنبال‌کننده یا آریانا گرانده با 247 میلیون دنبال‌کننده جزو برترین بلاگرهای معروف در اینستاگرام هستند. این شیوه باعث شده است که هر کس بتواند با کمک تعداد دنبال‌کننده خود، محبوبیت خود را تخمین بزند!

بلاگرها از این راه کسب درآمد می‌کنند

بلاگرها از این راه کسب درآمد می‌کنند

بلاگرهای آینده، به‌پیش!

شما هم به دنبال این هستید که بلاگر معروفی شوید تا بتوانید با ساده‌ترین شیوه درآمد کسب کنید؟ باید قبل از هر کار صفحه و اکانت خود را بسازید. سپس از خود بپرسید قرار است در کدام حوزه فعالیت کنید؟ به کدام حیطه علاقه دارید؟ چه شعبده‌ای قرار است رو کنید تا مخاطبان را جذب خود کنید؟

فراموش نکنید که کار همیشه به همین سادگی نیست. باید بتوانید مخاطبان خود را میخکوب کنید. تعداد فالوورها را با ترفندهای مختلفی باید افزایش دهید. محتوایی که در اینستاگرام بارگذاری می‌کنید، باید منحصربه‌فرد باشد و بتواند مخاطب شما را قانع کند که دنبال‌کننده شما باقی بمانند. اکنون که می‌دانید بلاگر کیست حتماً می‌دانید که تولید محتوایی بسیار جذاب، دقیقاً اولین گام برای پیشبرد اهداف است. با این روش است که می‌توانید برندها را نیز قانع کنید که به شما اعتماد کنند.

اما فراموش نکنید که برای دیده‌شدن، نباید قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارید. گاه لازم است در این زمینه، با افرادی مشورت کنید که خبره این کار هستند. برای تولید محتوا، چه بصری چه متنی یا هم مسیر بودن با قوانین الگوریتم اینستاگرام، همیشه پای یک حرفه‌ای باید در میان باشد. صرف داشتن اکانت در اینستاگرام، کافی نیست! صفحه خود را بگشایید و بدانید بلاگری به‌راحتی آنچه تصور می‌کنید نیست. گاه لازم است تا ساعت‌ها و روزها وقت صرف کنید تا بتوانید محتوایی مفید تولید کنید!

بلاگر ایسنتاگرم شوید پول پارو کنید

بلاگر ایسنتاگرم شوید پول پارو کنید

کلام پایانی

بلاگر اینستاگرام از آن دست مشاغل جذابی است که نه‌تنها ظاهر معقولی دارد، بلکه درآمد خوبی نیز نصیب صاحب آن می‌کند. آن‌ها مخاطبان زیادی دارند و از این طریق می‌توانند برندها را مجاب کنند که برای بازاریابی یا معرفی محصول خود، گزینه مناسبی هستند. آن‌ها تأثیر بسیار مطلوبی بر مخاطبان دارند و تنها همین که از یک محصول استفاده کنند، مخاطب را قانع می‌کند که آن محصول، می‌تواند برای آنان نیز مفید باشد.

تنها دانستن اینکه بلاگر کیست نمی‌تواند از شما یک بلاگر بسازد. باید قوانین این بازی را بشناسید و پابه‌پای آن حرکت کنید. با این کار می‌توانید الگوریتم اینستاگرام را راضی کنید که در صفحه فید ظاهر شوید. اگر بتوانید غول مرحله آخر که الگوریتم اینستاگرام است را شکست دهید، می‌توانید یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام شوید. محتوا تولید کنید و سعی کنید از این راه درآمد خوبی کسب کنید. همین‌الان امتحان کنید.

این مقاله چقدر برای شما مفید بوده است؟
0

دیدگاه شما